Košarkaši Srbije osvojili: Jokić ušao u istoriju Olimpijskih igara

 Košarkaši Srbije osvojili su bronzanu medalju na Olimpijskim igrama u Parizu pobedivši Nemačku 93:83 (30:21, 16:17, 26:25, 21:20).


"Orlovi" su tokom svih 40 minuta kontrolisali utakmicu i bez veće drame strigli do pobede.

Maestralnu partiju pružio je Nikola Jokić sa 19 poena, 12 skokova i 11 asistencija i time postao tek četvrti igrač u istoriji Olimpijskih igara koji je zabeležio tripldabl na jednoj utakmici. Vasa Micić je takođe imao 19 poena, dok je Bogdan Bogdanović dodao 16. U redovima Nemačke istakli su se braća Franc i Mo Vagner sa 18, odnosno 16 poena.

"Zalužili smo ovo, stvarno. Uzeli smo ono što nam pripada, ono što je naše", izjavio je Filip Petrušev za RTS posle utakmice. "Ovo je jedna fenomenalna grupa momaka", dodao je Petrušev.


"Verujem da se sve dešava s razlogom, da se iz takve utakmice mnogo nauči, a lično verujem da nam je taj poraz dao dodatnu motivaciju za današnji meč i pomogao da se mentalno oporavimo. Meni ova bronza sija kao zlato, najiskrenije", izjavio je posle utakmice Vasa Micić. "Ja sam čovek koji ima problem sa ekspresijom emocija, ali verujte da mi ova medalja znači više od svega što sam postigao u karijeri"


Kapiten košarkaške reprezentacije Srbije Bogdan Bogdanović izjavio je danas posle osvajanja bronzane medalje na Olimpijskim igrama u Parizu da je njegova ekipa pokazala karakter, jedinstvo i pobednički mentalitet.


"Presrećan sam, majke mi. Teško je bilo oporaviti se i ustati u sedam sati, slabo smo i spavali, posle polufinala sa SAD. Pokazali smo karakter, jedinstvo i pobednički mentalitet. Zahvalan sam navijačima u Parizu i onima koji su nas pratili preko malih ekrana. Zahvalan sam što sam deo ovog tima i što imamo ovakav stručni štab. Ovo je jedan od najboljih timova u kojima sam igrao", izjavio je Bogdanović posle meča za RTS.

Srbija je do bronzane medalje u meču za treće mesto došla posle antologijskog polufinala sa SAD u kom je naša reprezentacija vodila 37 minuta i bila nadomak pobede, ali je američki "drim tim" u poslednjoj četvrtini uspeo da preokrene rezultata na 95:91.


Srbija je pre toga takođe odigrala utakmicu za pamćenje u četvrtfinalu protiv Australije, kada je napravila najveći preokret u istoriji Olimpijskih igara, pošto je u jednom trenutku gubila sa 24 poena razlike, da bi na kraju posle produžetaka bilo 95:90 za naš tim.


Коментари

Популарни постови са овог блога

„Dok umire sve što vredi, lopov mirno u fotelji sedi“: Brutalna poruka navijača Partizana o kojoj bruji Srbija

Mitrović izveo najneobičniji penal: Ovo se skoro nikada ne događa

„Sad svi hoće na basket“: Jokić oduševio slikom ispred kuće u Somboru