Jedva je čekala da krene u školu taj dan, prvi put se isfenirala, a Kosta je ubio i pored molbe da stane sa pucnjavom!

 Kosta Kecmanović je svoj krvavi pir izvršio 3. maja prošle godije u OŠ "Vladislav Ribnikar" na Vračaru, a tom prilikom ubio osam svojih vršnjaka i čuvara škole.



Ema Kobiljski je jedna od Kostinih žrtava.


Roditelji ubijene devojčice Eme Kobiljski, Nina i Dragan Kobiljski su u dokumentarcu u sklopu programa ''Buđenje'' koji predstavlja omaž ubijenoj deci u OŠ ''Vladislav Ribnikar'' 3. maja prošle godine, kroz suze su opisali poslednje dane koje su proveli sa ćerkom, kao i kako je izgledao taj dan kada su saznali da su istali bez Eme. Kako je rekla, čim je čula da je u školi došlo do pucnjave pozvala je Emu, ali kako joj se nije javila, otišla je do škole da vidi šta se dešava.

- Ja tako trčeći nailazim na Emine najbolje drugarice koje sede u kolima Hitne pomoći sa krvavim košuljama. I ja tu potpuni šok doživim. Ja kažem, deco, šta se desilo? I oni ne mogu da pričaju. Ja kažem, pa gde je Ema? Ja sad tražim pogled u Emu i oni kažu, ne znamo. I ja sada tako trčim, nailazim na Milu, na moje roditelje, vidim da je Mila dobro i tražim dalje, tražim, tražim Emu. U međuvremenu neku decu izvode iz škole i ono čemu se ja nadam jeste da ću ja sačekati Emu i znam koliko se uplašila i moj je jedini zadatak da nju zagarlim i da je utešim. Ja nju zovem, ali telefon izbacuje. Pitam drugaricu, a gde si ti? Kaže, pa mi smo kući, mi smo se svi razišli. Svako je otišao svojim kućama - kroz suze je priča Nina i nastavlja:


- Ja odlazim ispred policijske stanice i tada zapravo prvi put pristajem da se pomerim odatle ispred škole i sad ispred mene stoji policijski službenik ja kažem i kaže sačekajte da vas prozovu i ja sada čekam šta će da se desi i odjednom vidim tatu kog sam videla ispred škole ispostavilo se da je to Ivan, otac od Ane Božović i on se sada spušta tim stepenicama i plače. Ja ne znam čoveka, ali pitam ga izvinite, ali zašto plačete? Šta su vam rekli? Ja ne znam zašto smo mi došli ovde. I on kaže, onako začuđen me gleda, kako šta su mi rekli? Da je moja ćerka poginula. I ja tada zapravo uspevam da osvestim taj užas i zašto sam ja tu. Tako sam saznala. I sad čekate da vam neko potvrdi i da kaže žao mi je. I kada on kaže žao mi je, vi onda zapravo puštate taj krik koji u vama čuči od 8.45 i više ne čujete ništa. Ništa. I ja tada zovem mamu u tom teškom stanju šoka, Dragana i izgovaram samo tri reči - Ema je poginula.



Emin otac, Dragan Kobiljski ispričao je kako nije verovao informacijama koje je čitao na portalima.


- Ja sam nazvao moga kuma i rekao sam mu šta lupetaju ovi na portalima, da u školi ima osmoro mrtvih, a na to meni moj kum govori to je informacija iz MUP-a. Gde se potpuno steže obruč oko mene i ja sada više ja sada više nemam kontrolu, nemam dah, ne mogu da udahnem, ne mogu da dođem sebi, sam sam u nekom mestu u Rumuniji gde nemaš ni brata, ni prijatelja, nemaš nikoga - rekao je Dragan i dodao da kada mu je žena javila tragične vest, da se samo srušio.

Коментари

Популарни постови са овог блога

„Dok umire sve što vredi, lopov mirno u fotelji sedi“: Brutalna poruka navijača Partizana o kojoj bruji Srbija

Mitrović izveo najneobičniji penal: Ovo se skoro nikada ne događa

„Sad svi hoće na basket“: Jokić oduševio slikom ispred kuće u Somboru