Evo šta je Novak rekao u obraćanju na Vimbldonu: To je čekala cela Srbija

 Novak Đoković, drugi teniser sveta, obraća se prvi put od dolaska u London.




Novakovo učešće na Vimbldonu je bilo pod znakom pitanja zbog povrede i operacije.


Najbolji srpski igrač se povukao sa Rolan Garosa nakon što je magnetnom rezonancom utvrđeno da je pokidao meniskus.


Posle toga je bio operisan, ali je uspeo da se oporavi, što se videlo i na egzibicionom meču protiv Danila Medvedeva kog je pobedio 6:3, 6:4 u petak.


Protivnik u prvom kolu biće mu Čeh Vit Kopriva.


Vimbldon počinje 1. jula.


Obraćanje Novaka Đokovića

Govorio je o tome da li ima strah da ugrozi Olimpijske igre

"To je pošteno pitanje. Ne znam odgovor i znam odgovor. Moja žena odgvoor na to pitanje. Da li treba da imam manje rizika i pripremim se za Olimpijske igre. Sa druge strana postojao je strah o propuštanju prilike da igram na grend slemu ili da budem precizan imao sam veliku želju d aigram. Vimbldon je moj omiljeni turnir od detinjstva. Ovo je bila prva povreda kolena u životu i hteo sam da vidim d ali mogu d aigram pet setova i da se testiram. Rekao sam da nisam došao da igram samo par rundi i ova nedelja mi je dala samopouzdanje da mogu da igram na najvišem nivou. Ovo nije racionalno objašnjenje, ali duboko u sebi imam veliku želju da igram. Znam da su uskoro Olimpijske igre koje se igraju na zemlji, ali sam fokusiran samo na Vimbldonu i possldenjih nedelja sam svaki trenuttak posvetio tome da zaigram ovde". 


O kolenu

"Dobro sam. Kada se to desilo na Rolan Graosu. Napravio sam brzu odluku o operaciji i mislio sam da neću igrati Vimbldon. Ali kad sam razgovarao sa drugim sportistima kao što je Tejlor Fric kome se to desilo, Vavrinka, Lindzi Von koji su mi ispričali svoja iskustva to mi je dalo veru da ako opravak bude išao dobro da će ima šanse da zaigram Vimbldon. Koleno je nepredvidivo, ali sam imao dobru nedelju ovde na Vimbldonu i treninge sa Sinerom, Medvedivm, Koriju, Runeo. Koleno je sjajno reagovalo na promene pravaca u tim sistuacijama Igram drugi dan i imaću više vremena da se odmorim i veoma sma pun samopuzdanja. Videću kada turnir krene kako će reagovati u potencijalnim mečevima na pet setova", rekao je Novak

Коментари

Популарни постови са овог блога

„Dok umire sve što vredi, lopov mirno u fotelji sedi“: Brutalna poruka navijača Partizana o kojoj bruji Srbija

Mitrović izveo najneobičniji penal: Ovo se skoro nikada ne događa

„Sad svi hoće na basket“: Jokić oduševio slikom ispred kuće u Somboru