Da li "grobari" mogu da navijaju za Zvezdu: Avramavić objasnio

 Košarkaš Partizana Aleksa Avramović rekao je pred meč protiv Valensije u 34. kolu Evrolige (petak, 20.30, Beogradska Arena) da će navijati za Crvenu zvezdu protiv Anadolu Efesa da bi njegov klub ostao u igri za plasman u plej-in i istakao da igrači oba kluba imaju normalan odnos van terena.




„I dalje imamo neke šanse da se domognemo plej-ina. Mi smo protiv Albe bili koncentrisani, davali smo lake poene iz tranzicije. Valensija je promenila trenera, biće motivisani, igraće pred punom halom, ali i mi ćemo biti motivisani“, počeo je Avramović.



Osvrnuo se Aleksa i na činjenicu da će sudbina Partizana zavisiti od Zvezdinog meča u Istanbulu i da li će pratiti i navijati za Zvezdu. Partizan će se naći u plej-inu samo ako pobedi Valensiju, a pre toga Zvezda pobedi Efes.


„Naravno da ću pratiti, normalno je da ću gledati. Ja sam ljubitelj košarke, navijaću, imam mnogo drugara u Zvezdi, neću gledati samo tu utakmicu, već sve utakmice gde igraju moji saigrači u reprezentaciji. Ja sam potpuno normalan čovek, znate šta mislim“, dodao je Avramović.


Istakao je reprezentativac Srbije i da se video sa igračima Zvezde u tunelu kad su trenirali i da je odnos među njima odličan.


„Jesam, rekao sam Branku Laziću da igra dobru odbranu. Šalim se, nisam pričao, video sam ih u tunelu, stalno se zezamo i šalimo, imamo normalan odnos van terena, tako da se ne brinete“, zaključio je Avramović.

Коментари

Популарни постови са овог блога

„Dok umire sve što vredi, lopov mirno u fotelji sedi“: Brutalna poruka navijača Partizana o kojoj bruji Srbija

Mitrović izveo najneobičniji penal: Ovo se skoro nikada ne događa

„Sad svi hoće na basket“: Jokić oduševio slikom ispred kuće u Somboru