Novak o Olimpijskim igrama u Los Anđelesu

 Novak Đoković ne isključuje mogućnost da se pojavi na Olimpijskim igrama 2028. godine u Los Anđelesu.





Srpski teniser će tada imati 41 godinu, ali nije nemoguće da se pojavi u Los Anđelesu.


„Sve je na kartama, samo ne znam koliko mi je karata ostalo! Još je daleko do razmišljanja o Olimpijskim igrama u Los Anđelesu, ali pomisao na to me, naravno, uzbuđuje. Voleo bih da igram to, ali još uvek ne mogu da se posvetim tome“, rekao je Đoković.

Svestan je da postaje sve teže da se nosi sa profesionalnim izazovima, ali je i dalje glavni favorit za najveće titule.


„Postaje sve teže i teže, ali ja i dalje volim ovaj sport i još uvek se takmičim na najvišem nivou. Još uvek sam broj jedan, tako da trenutno osećam da želim da nastavim dalje, da nastavim da pokušavam da napravim više istorije“, dodao je Đoković.


Sada su mu Janik Siner i Karlos Alkaraz njegovi glavni rivali.


„Za naš sport je lepo što smo imali neverovatna rivalstva koja su obeležila neverovatne dve decenije. S obzirom na to da se Rodžer povukao, a Rafa uopšte ne igra mnogo, čudan je osećaj. Pokušavam da pronađem novog rivala i imao sam nekoliko sjajnih mečeva sa Kalosom Alkarazom i Janikom Sinerom u poslednje vreme, ali Rodžer i Rafa su i dalje dva najveća rivala koje sam ikada imao“, zaključio je Novak.


Đoković je osvojio bronzu u Pekingu 2008. godine, u Londonu je bio četvrti, baš kao i u Tokiju, dok je u Riju izgubio u prvoj rundi od Huana Martina del Potra. Ove godine će pokušati da se domogne olimpijskog zlata u Parizu.

Коментари

Популарни постови са овог блога

„Dok umire sve što vredi, lopov mirno u fotelji sedi“: Brutalna poruka navijača Partizana o kojoj bruji Srbija

Mitrović izveo najneobičniji penal: Ovo se skoro nikada ne događa

„Sad svi hoće na basket“: Jokić oduševio slikom ispred kuće u Somboru