Ovog vikenda u Indijanapolisu se održava Ol-star vikend

 Nikola Jokić će biti predstavnik Denvera na ovom tradicionalnom takmičenju u sudaru timova Istoka i Zapada u nedelju.



Međutim, za mnoge je misterija kako na Ol-staru nije bilo mesta za igrača poput Džamala Mareja.

Aron Gordon, Jokićev i Marejev saigrač iz tima Nagetsa, kratko je prokomentarisao činjenicu da Marej nije izglasan za učešće na Ol-star vikendu.


"Ne znam zašto je tako. Nisam sasvim siguran. To je prava misterija za mene. Nema nikakvog smisla. Džamaj je definitivno trebalo da bude na Ol-star utakmici", rekao je Gordon.

Marej ove sezone u proseku beleži 20,5 poena po utakmici uz 3,9 skokova i 6,5 asistencija.


S druge strane, on nije preterano razočaran što ga nema u Indijanapolisu, priznao je da bi radije da opet bude šampion.


"Ja sam Ol-star kada Ol-star kvalitet treba da se pokaže, u plej-ofu. Nisam uspeo dugo u tome, ali ja sam šampion. U jednom sam od najboljih timova sveta i igram sa Jokićem, najboljim košarkašem na svetu", poručio je Marej.

Prvi put posle 39 godina, Indijanapolis je centar gde se okupljaju trenutno najveće zvezde NBA košarke.

Takmičenje je krenulo susretima četiri tima čiji su treneri bili Džejlen Rouz, Detlef Šremf, Pau Gasol i Tamika Kečings.


Коментари

Популарни постови са овог блога

„Dok umire sve što vredi, lopov mirno u fotelji sedi“: Brutalna poruka navijača Partizana o kojoj bruji Srbija

Mitrović izveo najneobičniji penal: Ovo se skoro nikada ne događa

„Sad svi hoće na basket“: Jokić oduševio slikom ispred kuće u Somboru