„Oni viču Rodžer, ja čujem Novak“: Publika još uvek nije naučila najvažniju stvar o Đokoviću

 Uvek dobiju ono što traže.




Provocirati Novaka Đokovića, najboljeg tenisera svih vremena, u trenutku kada je u podređenom položaju ravno je samoubistvu.


Ipak, deluje da to još uvek nisu naučili svi navijači koji nastavljaju da postižu autogolove tokom turnira i grend slemova.


Đoković je bezbroj puta pokazao da ga ustvari te provokacije samo hrane, te će građani Melburna, Pariza i Londona morati da se obrazuju dodatno.


Poslednji primer toga bio je na Australijan openu u svim mečevima koje je Novak odigrao.


U prvom kolu su navijali za Dina Prižmića, da bi protiv Alekseja Popirina Novak morao da povuče radikalan potez i pozove navijača da se obračunaju na terenu.


Dobacivao je taj deo tribina konstantno nešto i srpski teniser je jednostavno „pukao“ u tom momentu i brzo je rešio problem koji mu je napravio navijač.


Nakon toga usledilo je izvinjenje sa tribina, te se meč brzo nastavio.


„Ne želite da znate. Mnogo stvari su mi rekli, pogotovo iz tog ugla. I sa druge strane. Tolerisao sam ih veći deo meča, ali sam im u jednom trenutku rekao da li želi da siđe i kažu mi to u lice. Pitao sam ga da li ima hrabrosti. Izvinjavao se iz daljine. Ne želim da budem u tim situacijama. Bio sam ravan u većem delu meča. Možda je to bilo potrebno da nađem intezitet na terenu“, rekao je Novak, pa nastavio:


„Da, smeta mi. Neću da sedim i kažem da je sve dobro. Moram to da prihvatim. Ponekad ne tolerišem, ali kada neko pređe liniju… To se desilo. Ljudi popiju po koje piće uveče… Ljudi plaćaju kartu, žele da vide šou, to je u redu. Nikada nisam rekao nekome da napusti stadionu. On je platio kartu i ima pravo da kaže šta želi. Ali ako neko pređe liniju, onda ću mu reći da mi priđe i kaže mi šta ima. Nije bio preterano raspoložen da siđe“, završio je Đoković.


Do kraja turnira se nastavio taj rat, a prvi put je podlegao Novak protiv Janika Siner u polufinalu.


Zbog toga je Novak bio u svađi nekoliko puta sa sudijom Paskalom Marijom, koji nije opominjao publiku zbog buke, pa se svađao sa njim i na francuskim jezikom.


Tako je bilo i tokom njegove karijere u Parizu, Londonu, ali i ostalim gradovima gde najbolji teniser ikada nije bio voljen.


U Srbiji postoji mišljenje puno predrasuda da je publika najgora u Londonu, u Velikoj Britaniji. Ipak, to je zasnovano na onom čuvenom: „Oni viču Rodžer, ja čujem Novak“.


Istina je da je britanska publika u Federeru videla ljubimca i da je uvek navijala protiv svakog ko nije Rodžer. Naravno, daleko od toga da je Đoković omiljen, ali je u drugim mečevima bar povremeno dobijao poštovanje kakvo je zaslužio.


Situacija u Parizu nije ništa bolja, jer smo videli žestoke obračune sa navijačima koji su se kasnije nastavili i u Torinu na Završnom mastersu.



“Više se sećam iritantnih, da budem iskren. Ima komentara i naših i stranih u vezi s trajanjem meča, da imaju večeru, da treba da idu na pivo i slično. To možda malo iziritira, ali nije strašno. S druge strane, mnogo se puta dešavalo da sam dobijao uvrede. To je već druga priča”.


Ipak, nikada ne otkriva srpski teniser ružne poruke navijača.


“Neću, ne želim, psovke ne želim da vam govorim, da ih ponavljam ovde. Naravno da psuju, pogotovo na večernjim mečevima, kada ljudi ceo dan piju, onda dođu, nisam im omiljen igrač i pokušaju na svaki način da me ometu. Ako u tome ne uspeju, onda prelaze granicu, dozvole sebi previše i to je to. Izašao je snimak sa prošlog meča protiv Popirina, kada sam se ekspresivno radovao nakon što sam dobio meč. Uhvatila je u poslednjem momentu kamera šta sam ‘sočno’ izgovorio. Ne volim to“, rekao je Đoković.

Коментари

Популарни постови са овог блога

„Dok umire sve što vredi, lopov mirno u fotelji sedi“: Brutalna poruka navijača Partizana o kojoj bruji Srbija

Mitrović izveo najneobičniji penal: Ovo se skoro nikada ne događa

„Sad svi hoće na basket“: Jokić oduševio slikom ispred kuće u Somboru