Kuda ide ovaj svet: Zar toliko baš da nas lažu?

 Među onima koji su dali svoj potpis listi SNS na predstojećim izborima u Srbiji našao se i poznati pozorišni reditelj Darijan Mihajlović. Ipak, on tvrdi da se to nije desilo njegovom voljom, te da svojim potpisom stoji samo iza inicijative ProGlas.





Nije mali broj javnih ličnosti koje su dale podršku vladajućoj strukturi u zemlji, ali na listi SNS sada se našlo i po koje ime koje do sada nismo mogli da vidimo uz ovu partiju.

Pozorišni reditelj i profesor FDU Darijan Mihajlović jedan je od potpisnika, barem ako je suditi po zvaničnoj listi koja je objavljena u medijima, ali on oštro demantuje da je stao uz SNS.


Mihajlović se, naime, oglasio na Fejsbuku i jasno napisao da nije simpatizer SNS.


„Ja sam potpisao samo ProGlas!“, stoji u njegovoj objavi na ovo društvenoj mreži.

U komentarima je moguće pročitati brojne reakcije njegovih kolega i prijatelja koji su bili „zabrinuti“ nakon što se njegovo ime našlo na listi ove partije.


U kratkoj izjavi za Nova.rs reditelj je poručio isto:


„Potpisao sam samo ProGlas. Tačka“, rekao je on, bez daljeg pojašnjenja cele ove ujdurme.


Podsetimo, Darijan Mihajlović je u junu ove godine bio kandidat za upravnika pozorišta „Boško Buha“, a uprkos većinskoj podršci glumačkog ansamba „Buhe“, svih zaposlenih u pozorištu, uključujući i apsolutnu podršku Upravnog odbora pozorišta, na to mesto postavljena je Maša Mihailović.

Maša Mihailović je u svom dosadašnjem radu između ostalog bila umetnička sekretarka i operativna direktorka u Ateljeu 212, direktorka Beogradskog dramskog pozorišta i predsednica UO Narodnog pozorišta Priština sa sedištem u Gračanici, ali, kako su tada rekli izvori Nova.rs, nikada nije ni kročila u pozorište „Boško Buha“ – u profesionalnom smislu.


Portal Nova.rs tada je kontaktirao Darijana Mihajlovića koji je istakao da mu nije jasno po kojim kriterijumima je biran novi upravnik pozorišta.

„Nisam mogao bolje od ovoga, za 30 godina radio sam osam predstava u ‘Buhi’, među kojima su i – ‘Kiša’, ‘Florentinski šešir’ i ‘Ubistvo u Orijent Eksresu’, koja je najgledanija predstava u ovom pozorištu i koja je donela najveći prihod u istoriji ovog teatra. Zaista sam dobar deo karijere posvetio tom pozorištu, to su ljudi koje volim, znam. Od početka profesionalne karijere, već 26 godina radim tu i znam ga iznutra, spolja, sa svih strana. Volim da sarađujem s tim ljudima i sarađujem sa njima 30 godina. Moja karijera u ‘Buhi’ i moja internacionalna i profesionalna karijera u Berlinu svedoči o mojim kvalitetima. Radio sam preko 100 sati programa za decu – od televizije, na RTS-u – seriju ‘Na slovo na slovo’, u regionu, u Berlinu, u Zagrebu, a samo u ‘Buhi’ četiri predstave za decu, radio sam i u pozorištu ‘Pinokio’. Imam iskustva proizvodnje programa za decu“, rekao je Mihajlović za Nova.rs.


Na pitanje zbog čega misli da uprkos podršci Upravnog odbora pozorišta i jednoglasnoj podršci glumačkog ansamba on nije izabran za upravnika pozorišta, rekao je da „ne zna“.


„Nemam odgovor na to pitanje. Očigledno je nešto drugo važnije. Stao sam iza svoje karijere i to sam doneo ‘Buhi’. Bio je konkurs, predstavio sam svoj program i svoju karijeru“, zaključio je Mihajlović.

Коментари

Популарни постови са овог блога

„Dok umire sve što vredi, lopov mirno u fotelji sedi“: Brutalna poruka navijača Partizana o kojoj bruji Srbija

Mitrović izveo najneobičniji penal: Ovo se skoro nikada ne događa

„Sad svi hoće na basket“: Jokić oduševio slikom ispred kuće u Somboru