Doužer iskreno: „Pričao sam sa Jokićem, pokušao je da me upozori", o "Grobarima" i izgubljenoj lopti

 Meč je završio sa po pet poena i asistencija, ali imao je razloga za osmeh.


Pi Džej Doužer pričao je sa srpskim novinarima nakon pobede Partizana nad Fenerbahčeom (85:84) u sedmom kolu Evrolige.


„Imali smo uspone i padove, bilo je sve na tome da ostanemo zajedno, da se pobrinemo o odbrani i sprečimo njihov šut, to je pomoglo. Imali smo navijače kakvi su ‘grobari’, zbog njih nikada ne smete da odustanete. Igrali smo 40 minuta i dali smo da rezultat sam odradi svoj posao. Svaki put se iznova oduševim atmosferom, kao da je prva utakmica. Ovo je blagoslov da igrate za ovakvu publiku“, počeo je Doužer.

Otkrio je i da je pričao sa bivšim saigračem Nikolom Jokićem.


„Baš smo ragovarali danas kako je luda utakmica bila. Pokušavao je da me upozori kakvo će iskustvo biti kada stignem ovde, ali to ne shvatite dok ne osetite“.


Na kraju je imao i situaciju gde je „jeftino prodao“ loptu iz auta, ali PArtizan je ipak uspeo da pobedi.


„Stvari se dešavaju, Željko je nacrtao dobru akciju iz auta. Frenk je ostao ispod koša sam, znao je da vreme ističe, pokušao je da stigne do lopte, ali shvatio pod kojim uglom to ide, pa je došlo do miskomunikacije i drago mi je da smo uprkos tome slavili“, zaključio je Doužer.

Коментари

Популарни постови са овог блога

„Dok umire sve što vredi, lopov mirno u fotelji sedi“: Brutalna poruka navijača Partizana o kojoj bruji Srbija

Mitrović izveo najneobičniji penal: Ovo se skoro nikada ne događa

„Sad svi hoće na basket“: Jokić oduševio slikom ispred kuće u Somboru