Lakše je dobiti na lotou, nego dobiti svoj novac od AIR Srbije

 Prema pravu EU, u slučaju uskraćivanja ukrcavanja protiv volje putnika, otkazivanja leta ili kašnjenja leta, obaveza je avio-prevoznika da putnicima naknadi štetu i da im pruži pomoć.



Odšteta se isplaćuje u gotovini, elektronskim bankovnim transferom, bankovnim nalogom ili bankovnim čekovima ili, uz pisanu saglasnost putnika, u putnim vaučerima i/ili drugim uslugama. U određenim situacijama avio-kompanija može smanjiti visinu štete za 50%.

Ali...

Sedam dana pre uplaćenog leta vas obaveste da je promenjen datum leta i naravno ponude mogućnost 100% refundacije...Sve ide lako, telefonski, kažu vam najkasnije 30 radnih dana, ali svakako biće i pre refundirana karta.

Kada pozovete 30 og radnog dana,e onda je druga priča. Kol operater vam saopštava da bi trebalo da uzmete potvrdu od svoje banke, da im dostavite, pa će oni proslediti finansijama,....

Za putnike koji često putuju, i svakodnevno se susreću sa ovakvim problemima, osim otkazivanja željenog leta, predstoji dodatno nerviranje i bezobrazluk naše najveće avio kompanije.

Aviokompanija Air Serbia je u poslednje vreme bila predmet brojnih kritika zbog bezobrazluka prema svojim putnicima. Neki od najčešćih pritužbi su:

Kašnjenja i otkazivanja letova bez prethodne najave

Loše usluge na aerodromima i u avionima

Neprijateljski odnos zaposlenih prema putnicima

U jednom od  slučajeva, putnici koji su trebali da lete iz Beograda za Podgoricu 17. jula 2023. godine, bili su prinuđeni da čekaju na aerodromu do kasno u noć nakon što je njihov let otkazan. Putnicima je rečeno da će biti smešteni u hotel, ali autobus koji je trebalo da ih preveze do hotela nije dolazio. Kada su putnici pokušali da se žale na aerodromu, bili su ignorisani ili  im je rečeno da se obrate na call centar, koji je bio nedostupan.


U drugom slučaju, putnik koji je leteo iz Beograda za Njujork 13. jula 2023. godine, prijavio je da je bio primoran da plati dodatnih 100 evra za ručak u avionu, iako je imao validnu kartu za obrok. Kada je putnik pokušao da se žali na ovu situaciju, bio je odbačen od strane osoblja Air Srbije.


Ovi slučajevi su samo dva u nizu prijava o bezobrazluku u Air Srbiji. Aviokompanija je najavila da će sprovesti istragu ovih navoda, ali još uvek nije doneta nikakva konkretna akcija.


Neki od razloga za navodni bezobrazluk u Air Srbiji mogu biti:


Povećan broj putnika u poslednje vreme

Nedostatak zaposlenih

Loše upravljanje kompanijom

Bez obzira na razloge, bezobrazluk prema putnicima je neprihvatljiv i mora biti sankcionisan. Putnici imaju pravo na pošteno i profesionalno postupanje od strane aviokompanija.

Zato ili nemojte da putujete, ili menjajte kompaniju, ili...



Коментари

Популарни постови са овог блога

„Dok umire sve što vredi, lopov mirno u fotelji sedi“: Brutalna poruka navijača Partizana o kojoj bruji Srbija

Mitrović izveo najneobičniji penal: Ovo se skoro nikada ne događa

„Sad svi hoće na basket“: Jokić oduševio slikom ispred kuće u Somboru