Vučić: Srbija je jedna od retkih koja sme da kaže istinu i kako stvari stvarno stoje

 Predsednik Srbije Aleksandar Vučić izjavio je danas, nakon govora pred Generalnom skupštinom Ujedinjenih nacija, da je Srbija jedna od retkih zemalja koja sme da kaže istinu i kako stvari stvarno stoje.



"Naše je bilo da kažemo šta je istina, da to ostane zapisano u istoriji, da to bude na ponos našem narodu - da smo jedna od retkih zemalja i jedan od retkih naroda koji je smeo da govori istinu i da kaže kako stvari stvarno stoje.


Da li će to da doprinese bilo čemu - neće, ali će svakako da, u jednom smislu, osnaži poziciju Republike Srbije, a to je da znaju da znamo i da odlično razumeju da mi razumemo i da ne pokušavaju, misleći da ne shvatamo ili da ne razumemo o čemu se radi, da dobiju nešto što nije moguće", rekao je Vučić novinarima u Njujorku.


Dodao je da se, po tom pitanju, neće promeniti stav onih kojima, kako je rekao, međunarodno pravo nije nešto na šta se pozivaju uvek, već samo kada im odgovara.


Dobar sastanak i razgovor sa Guterešom o KiM

Vučić je izjavio da je imao dobar sastanak sa generalnim sekretarom UN Antoniom Guterešeom i da ga je upoznao sa situacijom na KiM.


"Imali smo dobar sastanak, generalni sekretar UN Antonio Gutereš  izuzetno poštuje Srbiju i razume poziciju Srbije i mi smo mu zahvalni što je uvek pokazivao poštovanje prema našoj zemlji i što ističe njenu važnost i na Balkanu i u Evropu i poštovanje principa na kojima počivaju UN", rekao je Vučić novinarima u Njujorku.


Mi smo rekli da ćemo podržavati njegovu agendu reformi UN u budućnosti i da smo izuzetno zahvalni smo za svaki doprinos koji je do sada pružio za ostvarenje pricipa UN i izgradnji mira širom sveta, naglasio je Vučić.


Kazao je da su imali dobar razgovor oko KiM i da ga je upoznao sa svim situacijama.


Iskazao sam ogromnu zabrinutost i strah zbog mogućih događaja na KiM

Predsednik Srbije izjavio je da je u Njujorku imao i nezvanične susrete sa predstavnima Sjedinjenih Američkih Država kojima je, kako kaže, izrekao i iskazao svoju ogromnu zabrinutost, pomalo i strah zbog mogućih budućih događaja na KiM.


"Imao sam i nezvanične susrete sa mnogim predstavnicima SAD, o tome ne želim javno da govorim i njima sam izrekao i iskazao svoju ogromnu zabrinutost, pomalo i strah zbog mogućih budućih događaja na KiM, jer sve ono i datume kako biraju, i sve što rade, i jezik koji koriste, pretnje koje izgovaraju, hapšenja naših ljudi svakoga dana, čini mi se jasno i nedvosmilseno govori kakve su Kurtijeve namere. To je najvažnije, sve ove priče, manje-više", rekao je Vučić novinarima u Njujorku.


Na konstataciju da je njegov govor u debati na Generalnoj skupštini UN prevazišao lokal, odnosno da njegove reči nisu bile upućene samo lokalnoj javnosti, Vučić je rekao da je zato i govorio na stranom jeziku, da neko lakše to pročita i da ne mora posebno to da prevodi.


"Žao mi je zbog ljudi u Srbiji, kažu mi da je RTS to prilično loše uradio, izvinjavam se ljudima, nije moja krivica. Šta ćemo sad, da se ubijem, ne mogu. Ne mislim da je bilo kakva namera u pitanju, samo javašluk i uobičajena nepripremljenost. Ništa više od toga. U teorije zavere odavno ne verujem, iako ponekad su ti teoretičari zavere jednom u sto puta u pravu što ne znači da to ne treba tumačiti kao izuzetak", rekao je Vučić.


Milanović pozvao u UN da priznaju Kosovo - svi baš potrčali

Povodom poziva predsednika Hrvatske Zorana Milanovića da sve članice UN priznaju nezavisno Kosovo, Vučić je rekao da su "baš svi stali u red da poslušaju Milanovića".


"Vidimi ovih 100 zemalja stalo u red da poslušaju Milanovića, guraju se, vidite iza ugla, ima da kažu - pozvao nas Milanović pa stojimo da potpišemo za nezavisno Kosovo. Videla žaba da se konj potkiva, pa i ona da kaže nešto po tom pitanju", rekao je Vučić na pitanje novinara kako komentariše poziv Milanovića.


Na pitanje novinara od čega polazi opozicija koja je jutros potpisala sporazum o saradnji i njegovom rušenju, što su preneli svi hrvatski mediji i gde je veza između srpske opozicije i hrvatskih medija, Vučić je rekao da "valjda žele isto" i da bi i sam to radio na mestu jednih i drugih.


Dodao je da imaju iste ciljeve, ali da im ništa ne zamera.


Nisam dobio još nijednu reakciju na govor

Aleksandar Vučić izjavio je da još nije dobio nijednu reakciju na svoj govor na Generalnoj skupštini Ujedinjenih nacija.


On je, na pitanje Tanjuga o reakcijama, rekao da zvaničnici verovatno sada između sebe pričaju kako je zaostao u prošlosti i šta nije smelo da se izgovori.


"To sve misle i male zemlje. Sada verovatno kažu bio je jedan izgovorio je ime svih njih. Niko mi nije rekao da sam bio oštriji niti očekujem da će neko to da mi kaže", rekao je Vučić.


Nije pitanje da li sam ja zadovoljan govorom već ljudi u Srbiji

Predsednik je istakao da nije bitno da li je on zadovoljan svojim govorom na Generalnoj skupštini UN, već da je jedino bitno da li su zadovoljni građani naše zemlje. 


"Ako oni jesu ja sam ponosan. Moram uvek da vodim računa o svim aspektima i posledicama ali istovremeno da govorim istinu. Mislim da sam sve to uradio, zahvalan sam i mom timu koji mi je pomagao u tome. Ja sam jutros u 4, pola 5 budio i Marka i Tijanu, oni su mi pomagali, ali uvek se nešto promeni u poslednjem trenutku", rekao je Vučić novinarima u Njujorku.


Dodao je i da se nada da nije razočarao ljude u Srbiji.


Menendezove optužbe na moj račun govore samo to da lopovi od sebe polaze

Vučić je istakao da je senator SAD Bob Mendez, koji ga je optuživao da je imao veze sa kriminalnim klanovima, a koji je nedavno uhapšen zbog sumnje da je primao mito, "najveći albanski lobista u američkom kongresu" i istakao da "lopovi uvek od sebe polaze". 


Predsednik je odgovarajući na pitanje novinara da prokomentariše hapšenje senatora i optužbe koje je ranije iznosio na njegov račun rekao da "lopovi od sebe polaze i opozicija u Srbiji isto priča". 


"On je najveći albanski lobista, kosovski lobista u američkom kongresu i bilo vam je naravno jasno po strasti, po načinu, po jeziku koji je koristio da to nije za džabe. Sad uhvatili lopova, šta da radite, sada sprovode federalnu istragu nad njim. Lopovi uvek od sebe polaze, tako vam je i u Srbiji pričaju o Jovanjici i o svakom drugom lopovluku, baš oni koji su opljačkali naš narod i sve to drugo radili. Pa polaze od sebe, znaju da su na vlasti da bi oni to radili, pa zamišljaju da bih ja to radio", rekao je predsednik odgovarajući na pitanje novinara nakon govora na Generalnoj skupštini UN. 

 


 

Коментари

Популарни постови са овог блога

„Dok umire sve što vredi, lopov mirno u fotelji sedi“: Brutalna poruka navijača Partizana o kojoj bruji Srbija

Mitrović izveo najneobičniji penal: Ovo se skoro nikada ne događa

„Sad svi hoće na basket“: Jokić oduševio slikom ispred kuće u Somboru