Avramović o Đokoviću: On je kao Majkl Džordan

 Aleksa Avramović je govorio o Novaku Đokoviću.


O samom dočeku za reprezentativce koji je organizovan u utorak, Avramović je rekao:

"Još se nisu slegli utisci, svakako mi je jučerašnji dan uz venčanje najlepši dan u životu jer je neopisivo šta sam osetio od navijača i ceo dan je bio savršen pa ću ga zauvek pamtiti i potrudiću se da bude još ovakvih dana za Srbiju", rekao je Avramović.

O čuvenoj fotografiji sa Đokovićem, rekao je:

"Da, pričao sam sa Đokovićem, nije on nama prilazio nego smo mi njemu i srećom sam ga još ranije upoznao. On je pojava koja zrači i svako bi voleo da na trenutak bude sa njim i nismo ništa posebno pričali, čestitali smo mu na velikom uspehu i na tome što je jedan od najboljih svih vremena. Uz Majkla Džordana, Muhameda Alija... On ulazi u legendu i svaka mu čast na svemu"


"Hvala svim ljudima što su mi dali vetar u leđa, a ne samo meni već i celoj naciji jer smo se za sve vas borili i doneli srebrnu medalju. Ja sam oduvek verovao u sebe jer da nisam ne bih ni napravio uspeh. Formula je volja što kaže BS, nebitno je da li sam imao uspone ili padove, ja sam imao isti pristup i to je savet mlađima da duboko veruju u sve što rade i u Boga pre svega i Bog će im to vratiti"

Коментари

Популарни постови са овог блога

„Dok umire sve što vredi, lopov mirno u fotelji sedi“: Brutalna poruka navijača Partizana o kojoj bruji Srbija

Mitrović izveo najneobičniji penal: Ovo se skoro nikada ne događa

„Sad svi hoće na basket“: Jokić oduševio slikom ispred kuće u Somboru