Ovo s nestrpljenjem čeka ceo svet: Moćna poruka Akaraza

 Novi čin spektakla? Da, molim vas.


Već sada se sa nestrpljenjem gleda ka Njujorku gde bi od 26. avgusta do 10. septembra mogli da vidimo novu epsku borbu. Da dolazi da odbrani svoj pehar poručio je i Karlos Alkaraz.

Alkaraz je izašao na teren protiv Davida Gofana samo pet dana nakon što je osvojio titulu na Vimbldonu, a 111. igrač planete ga je propisno namučio (4:6, 6:4, 10-8) u Hopman kupu. Ipak, na kraju je Španac pokazao tu šampionsku crtu i uspeo da slomi otpor Belgijanca.


„Nije bilo lako, bio je to težak meč, ali sam zaista srećan što sam se vratio na šljaku. Za mene je to dobra podloga i zaista sam uživao igrajući tenis ovde. Osetio sam energiju i ljubav ljudi“, rekao je Alkaraz.


Po završetku meča je Alkaraz najavio turnir koji se čeka sa nestrpljenjem, baš kao i njegov potencijalni okršaj sa Novakom Đokovićem. Španac nema nikakvu dilemu kada su u pitanju ciljevi – osvajanje što više turnira, svuda po svetu.


Onda je usledila poruka Đokoviću o tome da je apetiti mladog Španca ogroman i da neće biti dovoljno gozbe (kako je finale Vimbldona nazvao Đoković) za obojicu. To znači da sledi spektakl.


„Fokusiram se na Toronto. To je Masters 1000, veoma važan turnir. Kao što sam uvek govorio, dolazim na svaki turnir misleći da ću pobediti i verujući da mogu da ga pobedim. Trenutno se fokusiram na Toronto i Sinsinati. Naravno, glavni cilj je US Open“, rekao je Alkaraz.


Đoković će se takmičiti u Sinsinatiju i US Openu, ali verovatno neće u Torontu.

Коментари

Популарни постови са овог блога

„Dok umire sve što vredi, lopov mirno u fotelji sedi“: Brutalna poruka navijača Partizana o kojoj bruji Srbija

Mitrović izveo najneobičniji penal: Ovo se skoro nikada ne događa

„Sad svi hoće na basket“: Jokić oduševio slikom ispred kuće u Somboru