Vučić: Danas i Nova me stavljaju na naslovnice da bi im podigao tiraž

 Predsednik Srbije Aleksandar Vučić rekao je danas da se ranije šalio kada je govorio da se na naslovnim stranama dnevnih novina Danas i Nova nalazi često, jer im na taj način povećava tiraž, ali da je to istina.




Vučić je to rekao na konferenciji za medije, nakon sastanka sa Srbima sa KiM, komentarišući podatak koji je iznela novinarka Informera da se tokom ove godine pojavio na 85 odsto naslovnih strana Danasa i 77 Nove, dok je bio na 46 odsto strana Informera i 62 odsto strana Aloa.

"Ne znam da li su tačni ti procenti, da li ste ih vi tačno naveli. Rekla mi je Ana pošto je njen tim radio te naslovne strane. Ja sam to primetio ovako golim okom. Ne moram da merim", rekao je Vučić.

On je dodao da je prvo mislio da se šali kada je govorio da oni to rade da bi podigli tiraž.

"Ali to je istina, ako nema teških laži i mržnje koju su prosuli po meni. Ako se sećate oni su objavili da sam ja nešto varao u niškoj nekoj oštini na tehničkim pregledima. Celu četvrtu stranicu su dali. Ja sa nekim mojim izmišljenim kumom J.M", naveo je Vučić. 

Kako je rekao, nema kuma sa tim inicijalima u Nišu niti je ikada bio na tehničkom pregledu u tom gradu, ali da neće da ih tuži. 

"Ali šta da radite kad imam 7.500 kafana u Srbiji, kad imam 130.000 apartmana u Beogradu na vodu. Kad imam ne znam šta sve", primetio je Vučić ironično. 

Dodaje da neki listovi pišu da "Vučića ne možete da pobedite, jer je na naslovnim stranama Informera i Alo".

"A Vučić je duplo manje na naslovnim stranama Informera i Alo nego što je na naslovnim stranama Danasa i Nove. Nije ih sramota ni malo. A lažovi nisu mali nego veliki. Baš kao i politički predstavnici njihovi", rekao je Vučić.

Коментари

Популарни постови са овог блога

„Dok umire sve što vredi, lopov mirno u fotelji sedi“: Brutalna poruka navijača Partizana o kojoj bruji Srbija

Mitrović izveo najneobičniji penal: Ovo se skoro nikada ne događa

„Sad svi hoće na basket“: Jokić oduševio slikom ispred kuće u Somboru