Šapić napao Đilasa: Neću da plačem kao on kad mi dođu pred kuću; Đilas: Dođe mi da zaplačem kad vidim ko je gradonačelnik

 Gradonačelnik Beograda Aleksandar Šapić osvrnuo se na protest koji su vlasnici splavova održali ispred njegove vile, rekavši da će "svoj dom zaštiti po svaku cenu", optuživši medije da nisu osudili pomenuti skup. On je dodao da su mediji osudili "daleko blaži slučaj kad je puštana muzika u blizini stana Dragana Đilasa" i da on "neće da plače u telefon i u kameru kao Đilas". Odgovarajući Šapiću, predsednik Stranke slobode i pravde Dragan Đilas kaže da nikada neće podržati protest pred kućom bilo koga, te da mu "dođe da zaplače kad vidi ko je gradonačelnik Beograda".







Protest vlasnika splavova ispred vile gradonačelnika Beograda Aleksandra Šapića obeležio je manji incident kad je grupa maskiranih osoba, predvođena njegovim šefom kabineta iščupala kablove ozvučenja i na taj način sprečila govornike da se obrate okupljenima na skupu. Nekoliko nedelja kasnije, Šapić u razgovoru s medijima ovaj događaj opisuje na sledeći način:

„Moj dom ću zaštiti po svaku cenu… I uvek ću osuditi kad se to bude nekome drugome dešavalo, za razliku od mnogih, pa i od vas (obraća se medijima prim. aut). Pravili ste priloge kako su ugroženi oni koji su došli ispred moje kuće, a isto to, daleko blaže, kad je bilo pre dve godine, kad je na krovu zgrade prekoputa zgrade gde živi Dragan Đilas, puštena muzika i kad je on plakao u kameru što mu puštaju muziku i ugrožavaju mu porodicu… Tad ste svi skočili i osudili to što mu se dešava. Ja neću da plačem u kameru, pa makar rizikovao da nikada ne osudite dolazak na moju adresu, ali isto tako ću osuditi dolazak na bilo čiju adresu“, rekao je Šapić.


Regujući na Šapićevu izjavu, Đilas je za Nova.rs rekao da neće nikada podržati proteste ispred nečije kuće, a posebno se osvrnuo na Šapićeve tvrdnje da je zaplakao zbog toga što su puštali muziku prekoputa zgrade gde živi.


„Svaka čast gradonačelniče! Bakljade i puštanje sa zvučnika skandiranja ‘Đilase, Đilase, vrati pare lopove“, koje je organizovala Srpska napredna stranka i u čijoj su realizaciji učestvovali i pripadnici Belivukovog klana na više stotina mesta širom Srbije, pa i pored zgrade gde mi žive deca od osam i devet godina, je za Aleksandra Šapića puštanje muzike!? A Veljko Belivuk di džej? Jesam zaplakao tada, jer su mi deca plakala i tresla se od straha, a nisam mogao da ih zaštitim. Sada mi dođe da plačem kad vidim ko je gradonačelnik Beograda“, poručio je Đilas.

IZVOR: NOVAS

Коментари

Популарни постови са овог блога

„Dok umire sve što vredi, lopov mirno u fotelji sedi“: Brutalna poruka navijača Partizana o kojoj bruji Srbija

Mitrović izveo najneobičniji penal: Ovo se skoro nikada ne događa

„Sad svi hoće na basket“: Jokić oduševio slikom ispred kuće u Somboru