Partizanov „Nostradamus“ ovoga puta sakrio tajnu, pa poručio: Rečeno mi je da predviđanja prećutim

 Alen Smailagić kao da je napisao scenario za prvi meč protiv Reala u Madridu, tada je poželeo da se pobedi trojkom u poslednjoj sekundi (što se i desilo sa 89:87), a ovog puta je prorok među crno-belima sakrio tajnu.







Partizanov „Nostradamus“ je otkrio kakve je instrukcije dobio iz tima, a o njima je govorio zaista uz ogroman osmeh.


„Rečeno mi je da zadržim za sebe ovoga puta“, počeo je Smailagić.


Najpre se osvrnuo na prvi meč u španskoj prestonici.


„Dobra ekipa, videlo se da smo se borili se s njima, počeli smo dobro, oni su se vratili. Ni mi nismo odustali, gubili smo sedam razlike, očekujemo borbu, ako Bog da i da pobedimo Očekujem da će biti pripremljeniji i oni, ali i mi, znaćemo šta radimo, šta pripremamo, način igre što smo spremili… Pokušaćemo da anuliramo što se tiče nas. Tako da, nadam se pobedi.“


Smailagić je briljirao protiv Valtera Tavaresa kome je pre povrede sasuo tri trojke u lice već u prvoj četvrtini.


„Šta da kažem, nije bitno, bitno je da igramo košarku. Neka pobedi ko je bolji. Ali odgovara mi da igram s njim, ja sam pokretljiviji, on je viši i jači od mene, to je neka paralela u kojoj se ne zna kome će biti dan. ako je teško, pogotovo u tom boks autu, u tom građenju, ali, mi smo borbeni, tako da, probaćemo da se borimo svim snagama.“


Podvukao je i veliku razliku u odnosu na prethodni meč.


„Razlikuje se, srećniji smo ,raspoloženiji, nasmejani smo. Ali, maksimalno smo ozbiljni, spremamo se za Real.“


Na pitanje kako se koncentriše posle velike pobede otkriva tajnu u najboljem evropskom stručnjaku svih vremena.


„Imamo trenera Željka Obradovića koji nas lako natera da se smirimo i zadržimo koncentraciju.“


Ne zna ni sam više koliko ga je ljudi pitalo da „završi“ karte za Madrid.


„Ne brojim, ne odgovara više na poruke što se tiče toga oko karata“, završio je Smailagić.



Коментари

Популарни постови са овог блога

„Dok umire sve što vredi, lopov mirno u fotelji sedi“: Brutalna poruka navijača Partizana o kojoj bruji Srbija

Mitrović izveo najneobičniji penal: Ovo se skoro nikada ne događa

„Sad svi hoće na basket“: Jokić oduševio slikom ispred kuće u Somboru