Novi Šapićev skandal: Gocić morao da odstrani Mandića iz tima, Šefik pomagaj!

 Novi ispad u režiji gradonačelnika Beograda.


Umesto po rezultatima za koje je bio pravljen, Vaterpolo klub Novi Beograd je u centru pažnje zbog brojnih skandala u režiji prvog čoveka kluba Aleksandra Šapića. Šapić je od kako je krenuo u ambiciozni projekat sa Novim Beogradom više puta svojim bahatim ponašanjem dospevao u žižu interesovanja javnosti zbog svojih poteza.


Ponižavao je legende poput Dušana Milanovića, maltretirao i vređao igrače, tražio žrvte za svaki neuspeh.

Poslednji u nizu njegovih bahatih ispada je situacija sa sukobom na relaciji Živko Gocić-Dušan Mandić.


Nekada proslavljeni reprezentativac, a sada trener Novobeograđana ušao je u sukob sa jednim od najboljih vaterpolista sveta Dušanom Mandićem koji je potresao javnost.


Sve je krenulo kada je odjeknula vest da je Gocić odstrAnio Mandića iz tima što je prokrenulo i lavinu verbalnoih sukoba.


Kako Nova.rs saznaje, iza odluke je stajalo naređenje Aleksandra Šapića koji se na taj način razračunavao sa Mandićem i koristio svoju moć da natera trenera na takav potez.

Gocić je navodno nezadovoljan odnosom prema igri odlučio da odstrani jednog od najboljih vaterpolista i da ne računa na njegove usluge.


Brzo se oglasio i sam Mandić koji je otkrio da je igrao bolestan i pod terapijama i otkrio šta se dešavalo iza kulisa.


„Moj nekadašnji reprezentativni drug, Živko Gocić mi je na sastanku 27.03.2023. godine potpuno neočekivano i bez ikakve najave, pred celim timom i ostatkom stručnog štaba, izjavio da je doneo konačnu, neopozivu, nepovratnu odluku da ja više nisam deo tima, da mi nije dozvoljeno da treniram sa ekipom i da se za sve što me zanima obratim nadležnim organima kluba. Na moje pitanje koji je razlog ove odluke nisam dobio odgovor“.


Pokušao je Gocić da uz pomoć Slobodana Sora, sportskog direktora u obraćanju javnosti ostane pri tvrdnji da je u pitanju sportska odluka.

„Odluka koju sam doneo, doneta je u interesu ekipe i kluba. Trenutno je tako da Mandić neće biti u konkurenciji za tim. Kada ste trener, traži se da donosite odluke, one moraju biti teške. Ne možete da pretpostavite koliko je ovo bilo teško za mene, osvojio sam mnogo trofeja sa Mandićem. Okrećemo se onome što nam predstoji, još dva trofeja su igri, vraćamo se radu, moramo da budem maksimalno fokusirani i da radimo posao na pravi način. Nije bilo nikakvog sukoba, nediscipline, nema uperivanja prsta u jednog čoveka. Odluka mislim da je ispravna, sturčna procena igara, forme i doprinosa u ovom trenutku. Apsolutno nema ličnog sukoba između mene i Mandića“, naglasio je Gocić.


Za početak, Mandiću je saopšteno da će u nastavku sezone trenirati sa razvojnim timom Vukovi koji je završio sezonu i to telefonom kao da se radi o nekom sporadičnom službeniku.


Prilično bizarna odluka koja je još jednom dovela u pitanje sportske motive, a nakon saznanja da je Šapić stavio Gocića u situaciju da uđe u konflikt sa bivšim saigračem, još jednom potvrđuje da je aktuelni gradonačelnik spreman na sve kako bi se svetio svima koji mu se usprotive i stanu na put.

Коментари

Популарни постови са овог блога

„Dok umire sve što vredi, lopov mirno u fotelji sedi“: Brutalna poruka navijača Partizana o kojoj bruji Srbija

Mitrović izveo najneobičniji penal: Ovo se skoro nikada ne događa

„Sad svi hoće na basket“: Jokić oduševio slikom ispred kuće u Somboru