Partizan jutro posle: Fudbal jad i beda, a u košarci neka nada postoji

 Amerikanac blistao, ali uzalud.






Dante Egzum je u dresu Partizana protiv Fenerbahčea ubacio 17 poena, odigrao fantastičnu utakmicu, bio glavna pokretačka snaga crno-belih, ali nije bilo dovoljno za pobedu.

Nakon završetka utakmice i poraza 97:94, Egzum je istakao:


„Šutirali su dobro za tri. Mi nismo baš dobro rotirali, ali su oni sjajno šutirali. Nismo uspeli da se prilagodimo“, kratko je rekao o razlozima poraza svog tima.


Potom je dodao:


„Igra košarke je takva da pokušavate da stvorite i iskoristite prednost. Igrali su dobro, šutirali su dobro, to je to.“


Za kraj, poručio je da ovaj poraz ništa nije promenio:


„Sve je isto. Igramo utakmicu po utakmicu. Pokušaćemo da dobijemo sledeću utakmicu i završimo posao“, zaključio je Egzum.

Trener fudbalera Partizana Gordan Petrić kaže da je Šerif iz Tiraspolja zaslužio da prođe u osminu finala Lige konferencija.


Šerif je na stadionu Partizana uspeo da slavi sa 3:1, golovima Sedrika Badola iz penala u 22. minutu, a onda i Muhameda Diopa u prvom minutu nadoknade prvog poluvremena i u 47. minutu.

„Dobro, evo završila se utakmica kako se završila, nismo bili dovoljno dobri da prođemo. Do penala i posle penala smo dominirali. Imali smo igru i šanse koje smo morali da iskoristimo. Pao je gol u završnici prvog i u prvim minutima drugog poluvremena. Grešili smo u nekim tehničkim stvarima. Šerif je pokazao da je nezgodna ekipa i želim im sreću. Vidim da je dosta ljudi nervozno, a jedini koji treba to sam ja, i ako treba da se svali krivica, moja je krivica“, rekao je Petrić posle meča.


Nije hteo da precizira na koga je konkretno mislio kada je rekao da je previše nervoze mimo ekipe.


„Ma kad izlazite, ovo oko svlačionice. Mnogo ima nervoze tu. Prošao sam sve to, ali ko treba da bude nervozan, to sam ja“, ostao je misteriozan Petrić.


Na pitanje o tome da su golovi pali kao posledica grešaka igrača zadnje linije i veznog reda, trener Partizana je probao da ublaži krivicu svojih fudbalera.


„Dobro, da kažem i Saničanin i Fejsa i Belić su sigurno hteli da reaguju najbolje što su mogli, pogotovo kod drugog gola gde je bilo dosta igrača iza lopte. Da je lopta prošla, mi bismo ugrozili Šerif, ali na ovom nivou kad igrate, to se ne prašta. Tako je i večeras. To je fudbal, ali mi treba da se zapitamo. I ovo što smo prošli do sada odigrali smo par dobrih utakmica. Niko nije mislio da ćemo daleko dogurati. Prošao je Šerif, želim im sreću i okrećemo se novoj utakmici u nedelju“, zaključio je Petrić.

Click Here To Join Native Media

Коментари

Популарни постови са овог блога

„Dok umire sve što vredi, lopov mirno u fotelji sedi“: Brutalna poruka navijača Partizana o kojoj bruji Srbija

Mitrović izveo najneobičniji penal: Ovo se skoro nikada ne događa

„Sad svi hoće na basket“: Jokić oduševio slikom ispred kuće u Somboru