Mitrović prkosno odgovorio na vređanja: „Svidela mi se atmosfera, ipak sam ja Džordi "

 Fulam se plasirao u osminu finala FA Kupa nakon prave drame protiv Sanderlenda (3:2).


Srpski fudbaler je ušao u igru sa klupe, a jedan od razloga bi mogao da bude da je Markos Silva pokušao da ga sačuva od domaćih navijača.

Aleksandar Mitrović je ranije igrao za Njukasl, a poznato je da je to najljući rival Sanderlenda.


Srbin je na početku drugog poluvremena obukao opremu tima iz Londona, a onda je 13 minuta kasnije asistirao Pereiri za drugi gol „kolibara“.


Navijači su ga vređali, provocirali, a onda im je Mitrović prkosno odgovorio.


„Svidela mi se atmosfera, ipak sam ja Džordi (nadimak za stanovnike Njukasla) i znao sam i ranije da me ne vole ovde. Bila je dobra atmosfera, siguran sam da su i navijači Njukasla bili srećni“, rekao je Mitrović.


Fulam u sledećoj rundi FA kupa igra protiv Lids junajteda.

Коментари

Популарни постови са овог блога

„Dok umire sve što vredi, lopov mirno u fotelji sedi“: Brutalna poruka navijača Partizana o kojoj bruji Srbija

Mitrović izveo najneobičniji penal: Ovo se skoro nikada ne događa

„Sad svi hoće na basket“: Jokić oduševio slikom ispred kuće u Somboru