Ivanović posle velike pobede: Ništa nije završeno

 Duško Ivanović, trener Crvene zvezde, obratio se novinarima nakon polufinala Kupa Radivoja Koraća.


Košarkaši Crvene zvezde pobedili su Partizan posle mnogo drame i tenzija rezultatom 83:75 u meču polufinala Kupa Radivoja Koraća.


Meč je vodio španski stručnjak Karles Marko pošto je Duško Ivanović isključen početkom druge četvrtine.

"Na već izrečenu analizu dodaću da sam rekao igračima da je ovo druga utakmica jer smo došli da osvojimo Kup i ovo je bila druga utakmica, a sutra je treća", počeo je kratko Duško Ivanović.


Čime je bio nezadovoljan na poluvremenu?


"Mi smo i pored loše igre imali izvanredan rezultat i to sam rekao igračima. Falila nam je agresivnost, a ja kada sam došao prvi dan video sam da su to čvrsti momci, borci i to su pokazali. Na početku nisu bili agresivni i posle su igrali baš kako treba"


Koliko je značio pristup Kampaca?


"Pa, Kampaco je igrač koji je igrao na visokom nivou i koji je pokazao svoj kvalitet u španskom prvenstvu, Evroligi, NBA i pored toga što je imao ovakav indeks on može još mnogo bolje da igra i to je njegov cilj i to tražimo od njega. On će biti još bolji i večeras je držao ekipu, vodio ekipu i mislim da je bio previše uzbuđen i do sada nije igrao protiv ovako jakog protivnika kao večeras što je bilo. Bio je užurban u prvom poluvremenu, nije razmišljao, a posle je bilo bolje i ovo nije još uvek taj nivo na kom će biti"


Nešto o saradnicima koji su izneli meč:


"Ovo je pobeda i igrača i stručnog štaba i medicinske ekipe. Niko se ne izdvaja, kada pobedimo svi pobedimo, a kada se izgubi onda trener gubi. Najbitnije je igračima da znaju da imamo još jednu utakmicu ispred nas da bismo došli do trofeja. Utakmcia traje 40 minuta i imamo malo vremena, a moramo da budemo spremni da igramo 40 minuta da bismo bili spremni za finale. Ništa nije završeno, pokazali smo da smo dobra ekipa jer smo dobili meč iako smo gubili 18 razlike. Ovo je kvalitetna i talentovana ekipa"


Insistira na disciplini i dogovoru, a Zvezda u 3. četvrtini imala nekoliko individualnih rešenja posle 10ak sekundi...


"Velike utakmice se odlučuju inspriacijom jednog ili dvojice igrača koji mogu da kreiraju ili izmisle koš i večeras smo imali neke situacije, a mislim da je večeras ovo bila više timska nego individualna pobeda nekog igrača"


Dosta igrača koji iza sebe imaju desetine trofeja bili su u timu, igrači koji znaju kako se osvajaju trofeji...


"Ja mislim, ne samo ovu utakmicu nego sve vreme koliko sam ja ovde pokazali su da su bitan sastojak ekipe, jer ekipu čini 12 odnosno 16 igrača koliko mi imamo. Svi su spremni da daju ono što tražim od njih, odnosno svoj maksimum. Sigurno da iskustvo nekih igrača poput Branka i Luke je veliko bogatstvo za nas, igrači neki nemaju to iskustvo, ali imaju energiju. Iskustvo, mladost i želja uz veru je način na koji se dolazi do uspeha"

Click Here To Join Native Media

Коментари

Популарни постови са овог блога

„Dok umire sve što vredi, lopov mirno u fotelji sedi“: Brutalna poruka navijača Partizana o kojoj bruji Srbija

Mitrović izveo najneobičniji penal: Ovo se skoro nikada ne događa

„Sad svi hoće na basket“: Jokić oduševio slikom ispred kuće u Somboru