„Ja ću da se pravim da mi je mnogo lepo“: Vučića čeka mini samit o Kosovu sa „velikanima i velikašima“

 Predsednik Srbije Aleksandar Vučić najavio je da će se nakon povratka iz Davosa sastati sa “velikom četvorkom”, a upravo posle tog sastanka moglo bi da bude poznato u kom pravcu će se kretati pregovori oko Kosova, ali i šta će biti po pitanju formiranja Zajednice srpskih opština. U međuvremenu, saznali smo da se "velika četvortka" transformisala u "veliku petorku" i da će danas, uz predstavnike SAD, zvanične EU, Nemačke i Francuske, sastanku prisustvovati i predstavnik Italije.


>

Barikade su sklonjene, tablice za sada skinute sa dnevnog reda, a na stolu je formiranje ZSO i francusko – nemački predlog, odnosno nacrt osnovnog sporazuma o Kosovu.


Krajem decembra, predsednik Srbije Aleksandar Vučić najavio je ovu posetu rekavši da očekuje da mu u goste dođu „velikani i velikaši iz sveta“


„Očekujem da mi u prvoj polovini januara dođu ovi, velikani i velikaši iz sveta, da mi održe vakelu kako moramo da postignemo taj sporazum koji se njima sviđa….Pa ću ja lepo da ih dočekam, pa ću da se pravim da mi je mnogo lepo, kako sam baš uživao u tim ‘divnim razgovorima’ i tako… Onda će to mučenje da se nastavi sa Kurtijem, pri čemu znam da neće učiniti ništa, inače ne bi pravio provokacije svakog dana. Ali, šta da radite… Ali neki će da budu srećni jer će da misle da je to omča oko vrata, oni misle Vučiću… Ne, to je sve omča oko vrata Srbiji. Samo što je mnoge od njih baš briga za to, njima je važno da se ta omča vidi oko mog vrata, a to što bi Srbiju time iskasapili, malo obesili, a posle bacili u džaku… Baš njih briga za Srbiju. Videćemo, čeka nas teško vreme po pitanju Kosova i Metohije“, rekao je on.



Click Here To Join Native Media

Коментари

Популарни постови са овог блога

„Dok umire sve što vredi, lopov mirno u fotelji sedi“: Brutalna poruka navijača Partizana o kojoj bruji Srbija

Mitrović izveo najneobičniji penal: Ovo se skoro nikada ne događa

„Sad svi hoće na basket“: Jokić oduševio slikom ispred kuće u Somboru