„Hoće da me linčuju, predstavljaju me kao zlikovca“: Đoković besan

 Srpski teniser je bio besan.



Bio je izuzetno besan zbog greške koju je „Eurosport“ napravio. Napali su ga da se suprostavio sudiji Ameli Turt i da je prekršio teniska pravila u prvom kolu Australijan opena protiv Roberto Karbaljes Baene.

Click Here To Join Native Media

Sitaucija sa „Eurospotom“ moram drugi put da ponovim, pre šest meseci London digitalne medije, oni su napravili ružnu stvar rekao sam da neću, izbrisali su ovo, sklonili su video, Barbara se izvinila, Boris mi je pisao, ja volim „Europosrt“, gledam skijanje ceo život, ali oni ljudi… Mora da postoji ATP i WTA zaštita blagovremena da neko nešto uradi, ja sam laka meta da budem zlikovac, neke stvari mogu da trpim, a na neke mi se niko neće izviniti? Opet postavljam pitanja zašto ATP ili grend slem nije izdao da objasni tu situaciju, da sam linčovan, stalno se ponavlja da situacija. Ali to se svodi na isto, ako smo deo ovog tura, mora da postoji podrška odgovornost i zaštita, ajde sad ga vi rostiljajte u medijima“, objasnio je Novak.

Drugačiji su uslovi u Melburnu u odnosu na prethodne godine i Novaku je teško da se navikne na njih.


„Mislim da nekoliko igrača priča o različitim lopticama pre dve godine, malo su sporije, vreme je hladnije nego obično, sporije je, ima više razmena, nema kratkih poena, to je nešto što morate da predstavite, za nas je najbolji u pet setova, nije savršeno da završiš meč u ovo doba i tek sledi oporavak.“

Коментари

Популарни постови са овог блога

„Dok umire sve što vredi, lopov mirno u fotelji sedi“: Brutalna poruka navijača Partizana o kojoj bruji Srbija

Mitrović izveo najneobičniji penal: Ovo se skoro nikada ne događa

„Sad svi hoće na basket“: Jokić oduševio slikom ispred kuće u Somboru