Zdjelar: Rusi moraju da navijaju za Srbe na Mundijalu; boli me što nisam deo reprezentacije

 Fudbaler CSKA Saša Zdjelar smatra da je kvalitet fudbala u moskovskom derbiju protiv Spartaka na višem nivou nego u beogradskom između Crvene zvezde i Partizana. On je u razgovoru za ruske medije otkrio u čemu se razlikuje fudbal u Rusiji u odnosu na ostale zemlje u kojima je igrao, kao i da se nada da će opet nastupati za reprezentaciju Srbije, za koju će navijati Rusi na predstojećem Svetskom prvenstvu u Kataru.





"Bio sam veoma prijatno iznenađen kvalitetom fudbala u derbiju. U poređenju sa Srbijom, kvalitet je jasno na strani moskovskih timova. Štaviše, ove sezone i CSKA i Spartak pokazuju veoma zanimljiv fudbal. Mislim da su svi koji su bili na stadionu uživali u igri. Mnogo šansi, puno golova, mnogo pozitivnih stvari za fudbal. Bio je to jedan od najlepših, dobrih mečeva od početka sezone", rekao je Zdjelar na početku razgovora za portal Metaratings.ru.

Ipak postoji jedna stvar u kojoj su Beograđani u prednosti kada je derbi u pitanju. Nekadašnji vezista Partizana smatra da takav nivo fudbala zaslužuje da bude više ispraćen.


"Ali zaista nemamo dovoljno navijača da upotpunimo celu sliku. Štaviše, igrali smo derbi na našem stadionu, gde bi navijači bili 12. igrač".

Saša Zdjelar je u CSKA prešao u julu ove godine. Vezista je tokom karijere igrao za OFK i Partizan, kao i za grčki Olimpijakos i špansku Majorku. Novinara je zanimala razlika između fudbala u zemljama u kojima je igrao u odnosu na onaj u Rusiji.


"Rusiju, pre svega, odlikuje infrastruktura. Mislim da je Rusija, u poređenju sa svim zemljama u kojima sam igrao, otišla daleko u tom pogledu, da je niko ne može sustići. Pogledajte nove stadione, baze, sportske centre. Sve je urađeno tako da igrači misle samo na fudbal. Fudbal može da se igra bez obzira kakvi su vremenski uslovi. U Srbiji to nije slučaj, nije moguće igrati u decembru".


Avantura vozom


U Srbiji fudbaleri na sva gostovanja odlaze autobusom. U ogromnoj zemlji kakva je Rusija to nije moguće, već se na gostujuće utakmice leti po nekoliko sati avionom, a ako su klubovi bliže onda čuvenom železnicom. Zdjelaru i njegovom saigraču Milanu Gajiću je odlazak na utakmicu u Rostov bio prava avantura.


"U Srbiji sam navikao da samo na evropska gostovanja, pogotovo u prvom delu sezone, odlazimo avionom. Ovde je drugačije uređeno. Srećom, igramo protiv dosta klubova iz Moskve, pa nema čestih putovanja, koja se razlikuji od putovanja u Srbiji. Za mog sunarodnika Milana Gajića i mene je odlazak na gostovanje u Rostov vozom bila prava avantura, nešto totalno novo. Pričali smo i šalili se sa saigračima, bilo je totalno neobično i lepo iskustvo".


Srbija i Rusija


Zdjelar je bio deo "zlatne generacije" Orlića, koja čini bazu sadašnje "A" reprezentacije, a koja je 2015. godine osvojila Svetsko prvenstvo za svoj uzrast. Nekadašnji fudbaler OFK i Partizana se nada da će u budućnosti i on zaigrati za seniorsku reprezentaciju.


"Srbija je moja domovina. Sa omladincima sam osvojio značajan trofej, zahvaljujući kome će me, verovatno, pamtiti dok sam živ. Naravno, boli me što sam odigrao samo nekoliko utakmica za seniorsku reprezentaciju, s obzirom da sam toliko godina "na sceni". Jednom nam je jednostavno rečeno da neće zvati igrače iz šampionata Srbije. Sada sam u boljem prvenstvu i nadam se da ću u budućnosti ponovo biti u reprezentaciji. Moj zadatak je da radim. Nadam se da će Dragan Stojković, selektor, pratiti rusko prvenstvo i jednog dana mi uputiti poziv u reprezentaciju".


Fudbalski savez Rusije je nedavno poručio da će na predstojećem Svetskom prvenstvu u fudbalu navijati za Srbiju, a novinar konstatuje da je identična situacija sa većinom Rusa.


"Ako gledate objektivno, Rusi više nemaju za koga da navijaju na Svetskom prvenstvu (smeh). Jedina smo pravoslavna zemlja na turniru, logično je da će navijati za Srbiju. Nažalost, Rusija ne učestvuje na takmičenju, ali se nadam da će nas Rusi podržati", poručio je Zdjelar.

Коментари

Популарни постови са овог блога

„Dok umire sve što vredi, lopov mirno u fotelji sedi“: Brutalna poruka navijača Partizana o kojoj bruji Srbija

Mitrović izveo najneobičniji penal: Ovo se skoro nikada ne događa

„Sad svi hoće na basket“: Jokić oduševio slikom ispred kuće u Somboru