Ne daj Bože da treba pomoć Hitne pomoći: Gospođoooo, ja sam svog oca na leđima nosila

 Vreme 13.9.2021. oko 22h i 45min. Beograd

Bolesnik je kolabirao i njegova supruga zove Hitnu pomoć. Pacijent je težak bolesnik star 82 godine.





-Dobro veče,molim vas da li neko može da ođe? Suprug mi je kolabirao.

U Hitnoj pomoći se javlja ženski glas:

-Gospođoooo,prenesite ga u krevet i dajte mu vode.

-Zato i zovem,kćerka i ja ne možemo da ga podignemo.

-Gospođoooo, sramota za Vašu kćerku.ja sam svog oca na leđima nosila..................




Da li je moguće da ovakvi ljudi rade u Hitnoj pomoći? Ko onda treba da ih zove? Mladi koji imaju rasekotine, ili možda neki političar? Da li stariji ljudi imaju pravo da pozovu Hitnu pomoć?

Ne ne želim nikakvo opravdanje..Ovoj ženi koja se javila na telefon u Hitnoj pomoći bi trebalo da se oduzme pravo na rad, da se zatvori u samicu godinu dana..

Jesam u šoku, ali slušati i gledati to bahato ponašanje tzv. medicinskog osoblja, a nije mi prvi put a se susrećem sa tim..

A gore pomenuta osoba je možda nabildovana,ili tizač tegova....Čovek koji kolabira ma koliko imao kilograma,se opusti...Teško ga je podići.Ne znam kako je tzv. meicinska sestra, ne daj Bože da je lekar, ikada ikome pomogla...Nekada topla reč i savet mnogo znače...A ne GOSPOĐOOOOOOO!

Sramota!

Коментари

Популарни постови са овог блога

„Dok umire sve što vredi, lopov mirno u fotelji sedi“: Brutalna poruka navijača Partizana o kojoj bruji Srbija

Mitrović izveo najneobičniji penal: Ovo se skoro nikada ne događa

„Sad svi hoće na basket“: Jokić oduševio slikom ispred kuće u Somboru