Duci Simonović zaplakao kad je čuo za smrt Skansija, jecajući pričao o legendi

 Ljubodrag Duci Simonović bio je član generacije koja je osvojila istorijsko svetsko zlato u Ljubljani 1970. godine, jer to bio  prvi put da su košarkaši bivše države stigli do najsjajnijeg odličja.Ostao je zatečen informacijom da je njegov "drug i brat" preminuo, Petar Skansi.





Simonovića je kontaktirao portal „Index.hr“, a ovaj medij prenosi da je proslavljeni as teško pronalazio reči, te da je tokom čitavog razgovora jecao od tuge.


''Mnogo sam ga voleo. Bio mi je kao stariji brat. Bili smo više od saigrača. Da, bio mi je brat. Ne mogu da verujem, koliko je moje braće iz Ljubljane već otišlo.... Ćosa, o Rajkoviću da ne govorim, sad Pero. Oprostite mi što plačem, ne znam što drugo da radim'', jecao je Simonović.


Ipak, onda je pojasnio zbog čega je Skansi bio poseban igrač.


''Imao je posebnu centarsku tehniku. Bio je pametan igrač, predviđao je gde će se lopta odbiti. Imate igrače koji misle samo na sebe, na svoje brojke, Pero je bio totalno drugačiji. Njemu je važan bio samo tim. Protiv Amerikanaca u ključnoj utakmici za zlato je odigrao utakmicu života. Bio je nezamenljivi deo Jugoplastike i reprezentacije. Obožavao sam da igram i s njim i protiv njega. Toliko mi je žao'', poručio je bivši košarkaš Zvezde.

Коментари

Популарни постови са овог блога

„Dok umire sve što vredi, lopov mirno u fotelji sedi“: Brutalna poruka navijača Partizana o kojoj bruji Srbija

Mitrović izveo najneobičniji penal: Ovo se skoro nikada ne događa

„Sad svi hoće na basket“: Jokić oduševio slikom ispred kuće u Somboru