Utisak nedelje


 Dva dana sam razmišljala da li da bilo šta objavim vezano za kultnu emisiju Utisak nedelje, ili samo da pustim i da tako prođe.




Godinama sam gledala, i bila verni pratilac Olje Bećković i njene emisije. Poslednjih godinu dana sam osetila da to nije više ono što sam jedva čekala da gledam nedeljom uveče.

Vremena se menjaju, ali ostrašćenost nikada nisam volela. Na žalost Utisak nedelje je postao jedna dosadna nezanimljiva emisija koja stvara samo revolt i nezadovoljstvo u meni.

Naravno, retko se desi da gosti budu odlični i malo uspeju da vrate emisiji stari sjaj, ali voditeljka je postala najblaže rečeno predvidiva.

Morala sam ovo da napišem, prosto sam osećala tako. Žao mi zbog toga, kao što nema više Studija B a u stvari postoji, tako je i sa ovom emisijom. Da li će se nešto promeniti? Ne verujem. Dolaskom drugih na vlast,samo mogu da doprinesu još većoj nezanimljivosti ovih emisija.

Autor: Dragana Kosić

Коментари

Популарни постови са овог блога

„Dok umire sve što vredi, lopov mirno u fotelji sedi“: Brutalna poruka navijača Partizana o kojoj bruji Srbija

Mitrović izveo najneobičniji penal: Ovo se skoro nikada ne događa

„Sad svi hoće na basket“: Jokić oduševio slikom ispred kuće u Somboru