Željko Obradović otvoreno: "Sa politikom imam veze samo kad zaokružujem listić na izborima"

 Legendarni Željko Obradović je nedavno govorio o odluci da se vrati u Partizan.


Posle godinu dana pauze u trenerskoj karijeri je Obradović preuzeo crno-bele, a u intervjuu za "Nedeljnik" osporio da njegov povratak u našu košarku ima veze sa predsednikom Srbije Aleksandrom Vučićem.


Popularni Žoc je poručio kako u celoj priči nije bilo nikakvog pritiska da preuzme Partizan.

- Ne. Nikakvog pritiska nije bilo, niti na mene neko može da vrši pritisak. Svoje profesionalne odluke donosim sam. I razgovaram sa svojom porodicom, rekao je Obradović za Nedeljnik.


Usledilo je još jedno pitanje da li je bilo razgovora sa predsednikom Srbije.

 Ponavljam, nikakav pritisak na mene nije vršen i odluka da se vratim u Partizan je bila samo moja. Ne može Željka Obradovića niko ni na šta da natera. Razgovarao sam samo sa porodicom, kada sam donosio odluku, a usput sam razgovarao i sa mnogim drugim ljudima. Ja sam samo svoj. Imam iza sebe godine u kojima se nikada nisam krio iza bilo koga, jer za tim nisam imao potrebu, sve sam u životu uradio tako što nisam pripadao nikome. Svoje političko opredeljenje iskazujem tako što zaokružim neki broj na glasačkom listiću i ubacim ga u kutiju. I to preporučujem svima da urade. Naravno da smo mi politička bića, ali ja nisam političar, moj teren je košarkaški. I da, nisam samo svoj, tu sam pogrešio. Ja sam samo Partizanov“, rekao je Obradović za Nedeljnik.


Коментари

Популарни постови са овог блога

„Dok umire sve što vredi, lopov mirno u fotelji sedi“: Brutalna poruka navijača Partizana o kojoj bruji Srbija

Mitrović izveo najneobičniji penal: Ovo se skoro nikada ne događa

„Sad svi hoće na basket“: Jokić oduševio slikom ispred kuće u Somboru