Kovid ambulanta Vračar: No comment

 Kovid, naša svakodnevnica..Čovek dobije simtome, uradi privatno antigenski test,koji bude pozitivan...

I onda kreće hod po mukama..


Da bi lekar pregledao mora da se ode u neku Kovid ambulantu..Nama je najbliža bila Vračar, iako teritorijalno pripadamo Zvezdari. Uredno smo informisani da svaka Kovid ambulanta prima sve pacijente sa simptomima, ali ne može da otvori bolovanje,ako bolesniku nije karton u tom Domu zdravlja.

Došli smo oko 15 do 3...Nije delovalo da ima puno ljudi, tek dvadesetak...Ali onda su počeli da pristižu,neki od juče,neki od jutros, neki koji dolaze prvi put, i neki ni sami ne znam koji...

O neorganizovanosti, odlasku preko reda, bezobrazluku i drskosti sestre na prijemu stvarno ne bih gubila vreme...

Dočekasmo koačno...I onda dreka, vika, pretnje, 

"E primićemo vas, ali imate dačekate, vi nama pravite problem!"

Naravno, nismo  sačekali...Otišli smo...

Ja sam pozvala Kovid bolnicu na Zvezdari u Severnom bulevaru..Izjadala se, i ipak na kraju dana doživela jednu svetlu tačku...

Sestra koja mi se javila na telefon u popularnom Severcu  je samo radila svoj posao....

Aja sam se osećala, kao da mi je učinila nešto najlepše na svetu.

Nisam koristila rečnik kakav zaslužuju zaposleni u Kovid ambulanti Vračar, ne želim da se spuštam na njihov nivo bezobrazluka..

A tapšali smo im....

Коментари

Популарни постови са овог блога

„Dok umire sve što vredi, lopov mirno u fotelji sedi“: Brutalna poruka navijača Partizana o kojoj bruji Srbija

Mitrović izveo najneobičniji penal: Ovo se skoro nikada ne događa

„Sad svi hoće na basket“: Jokić oduševio slikom ispred kuće u Somboru