Bojković: Očekujem da će moj gest uticati na to da se omasovi borba za prirodu

Proslavljena glumica Svetlana Ceca Bojković izjavila je za N1 da očekuje da će njen gest na bari Revi, u beogradskom naselju Krnjača, kada je svojim telom sprečila kamion da istovari građevinski otpad, uticati na to da se omasovi borba za zaštitu životne sredine u Srbiji.



Građani i ekološki aktivisti danima pokušavaju da odbrane baru Revu, a nedavno im se priključila i Svetlana Bojković koja je svojim telom sprečila kamion da na tom mestu istovari građevinski otpad.

„Pogledala sam upropašćen taj deo šume, pojavio se kamion, i ispalo je kao da je režirano, ali stvarno se dogodilo tako spontano. Ja sam pošla prema njemu, on je stao, stala sam i ja. Aktivisti su objasnili vozaču da treba da se vrati“, kazala je Bojković u Danu uživo TV N1.

Vozač joj se, kako je dodala, nije obratio, samo je na kraju „mrzovoljno okrenuo kamion“.

„Nisam imala nikakav strah, vrlo lagodno sam se osećala. Bila sam uverena da će se okrenuti i otići“, istakla je glumica.

Rekla je i da su joj se nakon toga obratile brojne kolege koje su bile oduševljene njenim postupkom.

„Ja računam da će ovo uticati na mnoge da se angažuju. Vesna Čipčić je bila danas, ona hoće da se odazove i sađenju bagremova, jer ništa drugo sad ne može ni da se sadi tamo. Očekujem da će taj moj gest uticati na to da se omasovi, da bude što veći broj ljudi, biće dosta borbe za očuvanje životne sredine“, navela je Bojković i podsetila na planove o otvaranju rudnika litijuma i izgradnju stambenog naselja na Makiškom polju.

Gošća Dana uživo poručila je da ekologija nije luksuz već nasušna čovekova potreba, i da zaštita životne sredine ne može biti na poslednjem mestu.

„Ekonomija je važna, ali paraleno sa tim se mora raditi na ekologiji. Kakav će nam život biti ako zatrujemo reke. Jednog dana će se verovatno voditi ratovi zbog vode. Ne mogu da podnesem da živim u Srbiji gde će regulator naših života biti taj surovi profit“, kazala je

U borbi za zaštitu životne sredine, kako je rekla, ne učestvuje ni iz kakvih drugih interesa, osim egzistencijalnih i poručuje da će ekološki aktivisti i dalje moći da računaju na njenu podršku.

Krivične prijave zbog zatrpavanje Reve

Stanari okolnih naselja i ekološke organizacije sutra će informisati o podnošenju krivične prijave protiv odgovornih za zatrpavanje bare Reva.

Kako je za Tanjug izjavila Ana Džakić iz Udruženja građana „Bela Čaplja 1165“, problem je nastao prošle godine kada je na području zaštićenog prirodnog dobra „Bara Reva“ počeo istovar šuta.

Predlog aktivista je da se na tom mestu napravi Dunavski park, odnosno da se na tom mestu napravi nešto „korisno i lepo“.

IZVOT: N1


Коментари

Популарни постови са овог блога

„Dok umire sve što vredi, lopov mirno u fotelji sedi“: Brutalna poruka navijača Partizana o kojoj bruji Srbija

Mitrović izveo najneobičniji penal: Ovo se skoro nikada ne događa

„Sad svi hoće na basket“: Jokić oduševio slikom ispred kuće u Somboru