Prva ekskurzija

Sutra je prva ekskurzija našem najmlađem sinu. Uzbuđeni smo svi. Bio je roditeljski gde su nam saopštili par informacija, vreme polaska, vreme odlaska,da je preporuka škole da se ne nose mobilni telefoni. Pitani smo mi za džeparac. Jedan je rekao da im ne treba džeparac, drugi 1000,00 dinara i dogovorili smo se 500,00 dinara.
2754,00 dinara je cena ekskurzije.Dok im se spakuje užina, sokić, grickalice,još 300,00 dinara najmanje i 500,00 dinara.....Dan ,jedan dan samo sa ručkom i prevozom  u Srbiji je 3600,00 dinara ili 30 Evra.
Naravno, ja sam za to da deca idu na izlete na ekskurzije,rekreativne nastave. Ali da li bar malo agencije uz dogovor sa državom mogu da smanje cene ovih izleta.. Recimo sličan izlet sa kafom, doručkom, dva pića i užinom, i na kraju sa ručkom košta ako ide 45 ljudi 1200,00dinara. Dalji komentar nemam.
Da se razumemo nemam ništa protiv dnevnica za učitelje i nastavnike.Neka je to 500,00 dinara po detetu. Ali s obzirom da postoji gratis na 20 učenika, da su grupe veće od 45, da su deca ispod 10 godina...
Ali nećemo da pričamo o tome..Tako je kako je.
Da jedna mama će doći po svoje dete uveče, pre povratka za Beograd. Odlučili su da baš taj vikend provedu na Divčibarima i u Brankovini.J se sćam svoje prve rekrativne nastave. 14 dana na Goču.Učiteljica je zamolila roditelje da nas ne obilaze.Prvi vikend i za mene doživotna trauma. Došlo je 10 ak roditelja, moja mama nije..Nikada joj to nisam zaboravila, ali nikada nisam išla da posećujem svoju decu na izletima, rekreativnim.....Moja tetka jeste..I ona je smatrala da deca treba da se obilaze. Ja sam uvek razmišljala o deci kojoj roditelji ne dolaze na rekreativnu.

Коментари

Популарни постови са овог блога

„Dok umire sve što vredi, lopov mirno u fotelji sedi“: Brutalna poruka navijača Partizana o kojoj bruji Srbija

Mitrović izveo najneobičniji penal: Ovo se skoro nikada ne događa

„Sad svi hoće na basket“: Jokić oduševio slikom ispred kuće u Somboru