Neuspeh menja svađom sa navijačima: Piksi pokušao da pokaže zube

 Dragan Stojković Piksi, selektor Srbije, sleteo je sa srpskom delegacijom u Beograd i tom prilikom odlučio da pokaže zube.




Nakon neuspeha na Evropskom prvenstvu i ispadanja već u grupnoj fazi, selektor Stojković je smatrao za bitnije da se „svađa“ sa navijačima.

Delovalo je i tokom prvenstva da možda i previše čita komentare na društvenim mrežama, te da populistički donosi odluke ko će igrati u startnoj postavi. Upravo zbog toga je po dolasku u Beograd istakao da su svi mislili da će Srbija biti demolirana u duelu sa Engleskom, a umesto toga se ispostavilo da ima jednu od najboljih odbrana turnira.


„Ne znam, to drugi odlučuju. Ja sam ponosan na momke kako smo predstavili Srbiju. Rezultat se nije poklopio. Nemojte da zaboravite, 90 posto ljudi je smatralo da ćemo popiti pet-šest komada od Engleske, da ćemo primiti 17 golova. Naša odbrana je bila jedan od najboljih tamo. Mi smo popravili… To sada kažete (za Engleze da su podbacili)… Ne bi rekao pre mesec dana, je l’ tako? Ne bih ni ja rekao, ali smo ih namučili dobro. Hoćete da mi kažete da je Engleska bila bolja od nas, da je Slovenija bila bolja od nas, da je Danska bila bolja? E pa neće moći. To nije tačno. Očekivali smo da pobedimo Sloveniju, nije došlo do toga. Mi smo naše šanse promašili, i tu se završava priča. Mi smo dali sve.“


Selektor Piksi nije zadovoljan ostvarenim u Nemačkoj, ali ističe da u sportu ne postoji tragedija i nije siguran da li će ostati trener reprezentacije.


„Videćemo. Ja volim svoju zemlju, ali verujte, ne držim se ko pijan plota. Ja ne živim od ovog posla… Volim da radim za svoju zemlju, volim da pomažem. Setite se kad sam došao, zvali su me kad su bili problemi, pa sam ih ja rešio, bez ispaljenog metka, korak po korak. Sve što smo obećali to smo i uradili. Razumem frustracije, razumem nezadovoljstvo. Ako je neko nezadovoljan, ja sam. Ja nezadovoljstvo i frustracije ne smem da izražavam, kako se ja osećam u duši, to je moja stvar. To nikog ne treba da interesuje. Bože moj, ovo je fudbal, ovo je sport. Ne postoji tragedija, to zapamtite, u sportu ne postoji tragedija, niti fijaska, niti debakli. Debakli su kad te neko dobije 7:0, kad ti pijančiš po Augzburgu i Minhenu, kad se tučeš na treningu… Toga nije bilo, to niko nije radio. Ponosan sam na momke zbog toga“, rekao je Piksi.

Коментари

Популарни постови са овог блога

„Dok umire sve što vredi, lopov mirno u fotelji sedi“: Brutalna poruka navijača Partizana o kojoj bruji Srbija

Mitrović izveo najneobičniji penal: Ovo se skoro nikada ne događa

„Sad svi hoće na basket“: Jokić oduševio slikom ispred kuće u Somboru